Uw reisorganisatie flybru holidays stelt alles in het werk om uw droomvakantie waar te maken. Toch kan het voorkomen dat er zich een situatie voordoet, waarbij uw vakantie niet helemaal overeenstemt met uw verwachtingen.
In dat geval contacteert u best zo snel mogelijk onze vertegenwoordiging op de bestemming of ons noodnummer, dat 24/7 bereikbaar is. Wij zetten ons in om een zo snel mogelijke behandeling van uw opmerkingen of klachten te garanderen. Indien een dergelijke klacht onderling niet kan geregeld worden, kan je een beroep doen op de diensten van de vzw Geschillencommissie Reizen, waarvan flybru.be de uitspraak respecteert.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be/nl
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr